Vrolijk kerstfeest allemaal!

25-12-2007 13:41

Ella wenst iedereen fijne kerstdagen! En natuurlijk ook de beste wensen van Edward en Anneloes.

Vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar namens Ella HendriksHet is mijn eerste kerst. Ik denk dat ik maar lekker dicht bij mama en papa blijf. Morgen gaan we geloof ik ook even naar oma. Nou ja, ik laat het wel allemaal over me heen komen. Zolang ik m'n natje en m'n droogje krijg (en af en toe een schone luier en een flinke knuffel) hoor je mij niet klagen.

Die kerstboom met die knipperende lampjes is trouwens wel prachtig, zeg! Maar veel leuker vind ik nog de televisie. Daar zijn allemaal van die mooie, gekleurde beelden op. Daar kan ik wel de hele tijd naar kijken. Hopelijk is er nog wat leuks te zien met de kerstdagen!

Nou, fijne dagen allemaal, hè! Ook namens mama en papa! Daaaag!